Accepterad Cheppe_00 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laininen

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448581654/

Ditt Hex-ID: steam:110000158b5e616

Vad är din discord tagg? Cheppe_00

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: IMG_0357.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? steam:110000158b5e616

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt såg några folk nere i gs rondellen sedan pker jag ner och kikar, kollar lite, sedan kmr det en kille som väljer att pitta mig hur mkt som helst så jag hoppar ut riktar sedan åker därifrån, de följer efter och fortsätter med stt pitta vi båda rpsr på skadorna sedan när vi börjar körs igen så hoppar en ut i farten med en pistol han ramlar jag kör fram min bil börjar pajja jag stannar hoppar ut skjuter han kör ifrån jag hoppar in i min bil och fortsätter att åka vidare de följer inte efter mig elle nåt sånt och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% rätt ban, onödig sak på mig , tänkte inte på de, ber så hemskt mycket om ursäkt de kmr verkligen inte hända igen! Har lärt mig av de som hänt och förstår situationen vad man ska gö å sånt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har vart bannad förut men har tsgit långa pauser emellan bans för jag tröttnst men kom tillbaks för nån vecka sedan. Senaste bannen innan denna va i maj, några felaktiga bans bågra rätta bans men denna var verkligen rätt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ist för att ens blrja skjuta på de ba åka därifrån, iaf gjort som philip sa på mötet häromdan inte använda sitt fordon som ett skydd!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! inte åka runt och skjuta med bilen som ett skydd. Alltså inte framföra en skottlossning i bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja verkligen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka