Nekad Cheppe_00 | Ban Överklagan [14ddb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laininen

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448581654/

Ditt Hex-ID: steam:110000158b5e616

Vad är din discord tagg? Cheppe_00

Vem var det som bannade dig? 14ddb

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 161757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag klrde ifrpn en polis när han stoppade mej och vi hade brottom till en skottlossning min kompis hade gun på sig och vi kmr in i ett scenario och sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två tilll hade vartt i en skottlossning innan och vi tog en ti sjukan sen såå kmr en polis och stoppar mej precis vid sjukan och säger tt vi sska köra åt sidan men dp väljer jag att köra ifrån (vilket var riktigt dummt gjort av mej och kmr inte hända igen efter denna ban när jag fått resa på att vi ska stanna när polisen ska prata, jag själv har vart inaktiv ett litet tag förrut men min kompis som vart polis förklarade flr mej precis nyss att de har ingen rätt attt söka igenom oss eller något liknande om vi inte är efterlystt och därför vill jag be om ursäkt för det jag gjort!! och jag står 100% flr det jag gjort och kmr inte hända igen!!!)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en 100% rätt ban enligt mej nör jag fått höra vad min kompi sagt och att ni skickade ut mkt flrrut att vi inte ska Köra från polis om de verkligen inte behövss. Tycker det var rätt iaf!!!!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på typ 2 månader ungefär men har blivit bannad nån gång förrut när jag var icke medlem mest

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle stannat och pratat ut mej från situationen och seedan lyssnat ppå mina polare nör de sa att jag skulle stanna!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mej att man inte ska köra ifrån nör en polis vill bara prata när jag sjäkv elller nån annan i min bil inte är efterlyst!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Och jag har precis kommit igång med streamande och det gpr ganska bra. och skulle verkligen va kul att komma in på servern och fortsätta streama!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka