Nekad chefsjobb ansökan. [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: Omar

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Bil & Motor Chef

Vad heter du IRL? Omar

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? hemma typ 700 hos min kusin kötde jag också där har jag 1000.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har flera tidigare erfarenhet inom jobbet. Jag har varit bilfirma flera gånger och det har gått jätte bra. Jag har aldrig fått sparken bara en gång då jag var nybörjare. Jag är en jätte trevlig person. Jag vet hur man säljer bilar och jag vet hur man gör inom chefsjobbet osv.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är bra övertala folk och jag får mycket jobb klart på en kort tid. Jag har väldigt mycket tålamod och är en väldig trevlig person. Jag har flera tidigare erfarenheter inom jobbet så jag vet hur man gör som chef. Jag kommer att vara jätte aktiv och hjälpa folk när det behövs och ta intervjuver. Jag vet vilka fråger man tar på intervjuver och jag kommer hela tiden svara pm när folk vill ansöka.

Beskriv din karaktär? Han heter Anders Bergström och är 35 år gammal. Han har varit bilfirma flera gånger och han älskar bilar. Han har en favorit bil och den heter Saab. Han har alltid älskat Saab för att de är bra modell osv.

Hur ofta kommer du vara inne? alltid

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? såklart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? aldrig

Har du läst våra Regler?
yes

Nekad.
Då det redan finns en Bilfirma-Chef
Tråd låst och flyttad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka