Nekad Chefsansökan- Rikspolischef. [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hezus Gonzales

Icke Medlem
Meddelanden
255
Reaction score
7
Användarnamn: RealTr4sh-Abraham

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten-Rikspolischef.

Vad heter du IRL? Albin Winqvist

Hur gammal är du? 16 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? 647 timmar generellt och 400 timmar på denna server.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag började jobba inom Advokatbyrån som åklagare vilket gav mig mycket erfarenhet inom det juridiska världen vilket har gett mig en grund som polis.
Sedan har jag jobbat som Polis i drygt 3 veckor och poliskommissarie i 1 och en halv vecka, vilket har lett till att jag är både erfaren inom poliskåren och att även leda personer då jag är en högt uppsatt person inom kåren.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att jag vill kunna göra en skillnad i inom poliskåren och just nu har jag inte riktigt den kraften.
Jag vill även kunna förbättra mina kollegor så att dom ska kunna utföra stadens viktigaste jobb för att utan kompetens så kommer det bara dra till sig kaos i poliskåren och även i samhället.
Jag själv vill också bli det för att jag älskar att hitta nya utmaningar och dra mig själv till gränsen och att bli rikspolischef är nog det största utmaningen staden har att ge.

varför ni ska ta in mig: Jag är en väldigt aktiv och engagerad person som jobbar både väldigt hårt och väldigt mycket för att kunna förbättra det jag jobbar för, aka samhället.
När jag jobbar så gör jag det bra och mycket för att kunna säkerhetsställa att jag får se resultat, inte bara hos mig men även hos mina kamrater.
Jag har inga fördomar om folk, jag har få svagheter, jag är hård som chef och mjuk som kollega och framförallt så jobbar jag inte för beröm men för resultat så att staden och samhället jag lever i har det så bra som möjligt.

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Hezus Gonzales.
Hezus bodde i Mexico i den större delen av sitt liv och gick på grundskola i Mexico tills han skulle börja gymnasiet.
När han skulle börja en högre utbildning valde han att gå samhällebetteende programet i en skola i malmö, då hans önskan var att kunna bli polis. Han hade både växte upp inom kriminalitet och korruption då hans pappa var en ökänd mexikansk maffiaboss, och när han äntligen kom till Sverige valde han att dedikera sitt liv till att bli polis och stoppa all kriminalitet och korruption i samhället som han nu bor i.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara aktiv varje dag och verkligen dedikera allt mitt spelande till FiveM

Skulle du fortsätta och spela på servern ifall du inte blir chef? 100%. Även om Hezus inte hade blivit rikspolischef så hade han fortsatt dedikera sitt liv som en stolt polis.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, det gör jag verkligen inte.

Har du läst våra Regler? Japp, har även läst igenom dom ett par extra gånger.

+REP du förtjänar det verkligen för att du skrev bra samt att du är en bra och ansvarstagande polis i nuläget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka