Nekad Chefs-Jobb [Taxi] [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: Ruzzy

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikemanstaxi

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 430+

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har varit Taxi chef innan så jag vet hur man ska vara som chef - bestämd men samtidigt trevlig och tydlig, sen så vet jag hur allt funkar inom taxifirman eftersom att jag har varit Chef där innan. Samt så har jag många erfarenheter av att köra bil då jag är väldigt intresserad av bilar irl samt så älskar min karaktär bilar ic. Så jag har många erfarenheter av bilkörning, sen så har jag också varit biträdande på Securitas då jag blev höjd väldigt snabbt eftersom att jag tog eget ansvar och gjorde allt rätt så jag vet hur man sak agera i svåra situationer. Sen sist så har jag varit Yellow Jack Ägare för vi var faktiskt dom första ägarna av Yellow Jack och under min och mina kompisars tid som ägare där så såg vi till att det var bra under vår tid, med anställingar drinkar osv så jag har många Chef erfarenheter.

Varför vill du just bli chef på det jobbet?
För att jag vill styra upp taxifirman till det bättre och utveckla kundservicen så att alla som behöver taxi får det, samt så att jag bara har anställda som jobbar för att det är kul och inte för pengarna. Men nu undrar ni säkert, hmmmm hur ska han lyckas med det? Jo jag kommer börja med att ta anställingar och försöka få upp statusen och sedan så kommer jag att sänka lönerna för att se vem/vilka som stannar kvar för att det är kul och sedan höja lönerna när vi har lite mer i banken samt lite met trovärdiga anställda. Sen sist men inte minst så kommer jag att få fler perfsoner att vilja åka taxi eftersom att det kommer erbjudas bra kundservice och bra förarare osv.

Beskriv din karaktär
Christian, född 1998 och är väldigt trevlig och pratsam person. Gillar att festa och umgås med människor. Har jobbat som polis, chef på sjukhuset, chef på taxifirman, mm. Har stort intresse för drinkar och mat, när han var 17 år så hade han gått en grundutbildning till att vara sjukköterska och därför hoppade av gymnasiet för att satsa på det. Han har en bror och mamma och pappa vid namn Anika och Clas Andersson. Väldigt driven person med stora drömmar. men sen så kom han in i dom dåliga kretsarna och det tog många år att ta sig ut ur dom kretsarna men tillslut, efter många år asv psyskhisk vård så lyckades han bli laglig. Sen efter det så har hållt på med många sakre som handlar om bilar och nu är det hans dröm att bli chef på något bilställe

Hur ofta kommer du vara inne? 6-7 Timmar per dag så jag kan hjälpa och utveckla taxin så mycket som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka