Nekad Chefs Jobb Ansökan Sjukvården. [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ozzy

Icke Medlem
Meddelanden
581
Reaction score
59
Användarnamn: dc: de ozzy:9391 Ingame: Ozzy Lundberg steam: bruh

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag söker till detta jobb eftersom att jag tycker det är skit roligt att rpa och vara sjukvårdare. Jag vill ta detta chefsjobb för att vissa till alla i hela servern hur man styr upp en kår och hur man egentligen är en sjukvårdare. Jag har var sjukvårdare i 3 veckor på denna server tills jag tyckte att inte chefen kunde bete sig och står afk och tar lön pengar som jag INTE tycker är okej. Detta kommer inte ske om jag skulle få chansen. Jag vill bli sjukvårdare och se till att allt går bra, samt väldigt mycket erfarenheter inom sjukvården. Vill även ta över för att få ordning den senaste chefen så fråga jag om han hade en biträdande chef och han svarar nej och så när han kollar i discord och ingame ser han att det redan finns 2 sjukvårdae och det är bevis på att man inte vet vad som händer. Jag vet hur man ska göra ordning inom en kår. Såg även att ni sökte en regionschef så jag tog detta tillfälle.

Vad heter du IRL? Oscar

Hur gammal är du? 14 bast

Hur många timmar har du på Fivem? 1,550 timmar totalt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, det har jag. Inte som regionschef men som biträdande och där var det jag som styrde och visste vad som skulle hända. Regionschefen på den staden var borta :)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har erfarenheter och vill visa mina förmågor till alla på servern och visa vad en regionschef ska göra! :D

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Ozzy Lundberg och är 27 år gammal, 197cm lång. Han älskar att alltid göra folk och är en glädjespridare. Han är karaktär och älskar att skämta men när det kommer till arbete så har han alltid höga mål som han satsar på. Han är hård när det kommer till arbete då han vill ha disciplin men väldigt skön och rättvis som person. Hans mamma heter Maria och hon födde Ozzy när hon bara var 16år gammal och har haft en svår uppväxt med det flesta då Pappan Karl gick bort i cancer. Sedan min pappa har gått bort så har jag velat hjälpa folk men den sjukdomen och då kom en period där jag ville bli sjukvårdare, Då blev det så och nu har han flyttat till Multistaden för visa för stan men helst för Pappa karl och här är han nu och kommer fortsätta livet på multistaden med sin mamma.

Hur ofta kommer du vara inne?
Är inne väldigt ofta dock går jag på Thaiboxning som är på Tisdagar, Torsdagar och Lördag som bara är en timme. Jag är inne på vardagar minst 3-4 timmar per dag och helger 6+ timmar.

Skolan:
Måndag 08:30 - 15:20 och ingen träning.
Tisdag 08:00 - 15:10

Onsdag 11:00 - 15:55
Torsdag 10:00 - 14:50

Fredag 08:30 - 14:40

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart kommer jag göra det. Jag tog detta som en möjlighet att visa vad jag går för och hoppas detta går vägen! :D

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope, Multistaden har jag fastnat för och kommer göra det! Detta är min mainserver

Har du läst våra Regler? Ja, Har fattat dom.

Har en fråga skulle jag kunna även få servervakt på hemsidan jag är på nu??

+rep fin ansökan, dock tror jag det kan bli svårt pga att det finns en ny redan

Jag såg det tycker dock det är dåligt att dom inte sa det för när jag skickade in min ansökan så kollade jag på allas sjukvårdarens roller och ingen hade och nu fick någon bara den. Lite synd då jag lagt väldigt mycket tid på denna

Kollade nyss på alla chef jobb ansökningar och ser INTE grabben som har sjukvården just nu. Han har ej gjort en ansökan som jag tycker är konstigt då jag kollat i discord och där har en mod skrivt att dom söker regionschef till sjukvården. Väldigt tråkigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka