Accepterad chefs jobb ansökan. [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: Omar

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef

Vad heter du IRL? Omar

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? Hos min kusin 1000 jag körde där hemma 700

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Securitas chef 1 gång och det funka jätte bra. Jag vet hur man gör som chef jag får inte stoppa folk när de kör på rött osv. Jag vet vilka menyer man använder för att lägga handbojor.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Securitas chef för att jag vill göra staden tryggare. Jag kommer att ha koll på bilfirman och alla andra ställen. Jag kommer ha koll hur folk jobbar som Securitas satt de inte lallar runt. Jag kommer att hjälpa poliser att fånga in skurkar satt de inte behöver göra allt. Securitas är mycket jobb att vara men jag har varit det flera gånger och allt har funkat som det ska inget fel osv.

Beskriv din karaktär? Han heter Anders bergström och bor i multistaden. Anders är en laglig person som alltid har gillat bilar. Han har haft en vavorit bil och det är saab 9-5 som han alltid har velat ha. Anders vill jobba för att han vill köpa mat,bil och vatten. Anders vill ha en hus och han har sett en tjej på tv som heter marja lisa sen såg han att hon hade saab och den var jätte bra sen ville han ha en.

Hur ofta kommer du vara inne? 4timmar kanske

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? såklart jag skulle multistaden är bäst

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler?
ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka