Nekad ChefRaccon | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChefRaccon

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andre

Vad är ditt discord namn? chefraccon

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Dani han är född 1979 och är från Turkiet. Dani föddes i turkiet och har bott där tills han blev 29 år. Dani flyttade till Unive när han var arton år. Dani flyttade till Unive med sin bror och pappa eftersom det var krig i Turkiet och eftersom hans mamma tyvärr gick bort. Turkiet var alltid mobbad i skolan för han var så spinkig och svag när han flyttade till Unive så satte han nya mål. Hans dröm var att bli en stor och stark man så han har tränat och tränat och har mycket bättre självförtroende nu han bryr sig inte vad någon annan säger om han. Danis favorit intressen är träning såklart och han älskar även att spela fotboll med sin lillebror när han har tid. Han har bott i staden i Sverige länge så han kan snacka svenska och han älskar det här och har fått massor med kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer ha en bra rp då jag har mycket enfranhet. Jag kommer försöka att bli staff så jag kan hjälpa ännu mer med rpen, jag kommer skapa roliga scenarion. Jag vill helt enkelt hjälpa servern så mycket som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partarna ska ha kul och att man inte ska spela för att bra vinna utan att de blir kul ändå. Då det inte gör nåt om man förlorar och att man nästan ska försöka förlora de kan eller blir roligare scenario då. Med tanke på att alla ska ha kul.

Hur hittade du Unive? MIna vänner tipsade mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka