Nekad chefnba | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefnba

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? chefnba

Vem var det som bannade dig? cmail

Bild på banmeddelande: {0583A72B-D5C8-4E81-911D-9154F0FAF129}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag satt på fusk vilket gjorde så att jag blev anitcheat bannad och därefter tog staff teamet beslutet att banna mig från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var förra sommaren som allt hände, men skulle nog säga 6-8 månader sen. Jag och några till satt o lira lite unive med fusk och snackade i dc. Och vi skjöt folk. Sen en stund blir jag anitcheat bannad, och då när det precis hände ångra jag mig grovt och visste att det var över för mig. Jag ber så mycket om ursäkt för beteende och till staffsen och spelarna. Om ni låter mig komma tillbaka så kan jag bevisa mig själv och min rp och vad jag entligen kan. Ni har partat mycket om fusk och ändå så väljer jag att fuska och ser nu att det var dumt gjort. Men jag ångrar det grovt och vill komma tillbaka för att visa att jag kan rpa och är mogen nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ni hade all rätt att banna mig. Detta var bara mitt fel och ingen annans. Fusk på unive tolereras inte överhuvudtaget och är mot unive regler. Jag borde inte fuskart och var jätte dum som gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för krim utan krim. Detta var mina första dagar på unive 2022. Jag skulle köpa vapen minns jag sen blir jag bannad. Sen efter det fick jag aldrig en ban för krim utan krim igen för jag tog läredom. Sen en gång så tog jag spawnmenu när jag blev jagad och blev bannad för clogg. Och samma här så blev jag aldrig bannad för clogg igen efter några gånger. Med det vill jag också säga att jag har tagit lärdom och att saker som detta inte har hänt från min sida när jag har fått ban osv. Detta finns på pillen kontor. Bytte kontro för köpte ny dator för några år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra med fusk på unive och inte laddat ner från första början. Vet ej vad som kom upp i mitt huvud när allt detta hände. Jag är ingen som fuskar på spel men vrf det hände vet jag inte vad jag tänkte. Det var jätte dumt av mig. Men jag har insett nu vad jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig något. Att inte spela med fusk och spela vanligt som alla andra gör på servern. Jag kmr aldrig ladda ner fusk igen har och min dator e nu tom kan jag säga efter min ban. Jag ber bara om en till chans för och visa. Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart

Jag vill helst att phillip320 kollar om det går bra för honom.

Och om du vill skriva pm då jag vill ta upp saker där.

Mvh chefnba/pillen

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka