Nekad Chefn | Ansökan till Servervakt [ABBE2010]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chefn

Icke Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? chefn#8769

Vad är ditt Hex:ID 11000014060a121

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 2 Timmar om dagen minst.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelat på unive i över ett år, Har nog spenderat 1000+ timmar på servern iallafall.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 45 gånger på servern, Vet att det är extremt mycket men saken är att i början förstod man inte reglerna riktigt, Jag har under tiden jag spelat på unive lärt mig alla regler, har varit sv förut med, Senaste 3 månaderna har jag 2 banns.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vara där och hjälpa till med dem små saker som inte staffs hinner se, Vi ska inte leta problem utan dem kommer till oss, Vi ska försöka att få bort lallare så att nya spelare får ett gott intryck på servern och börjar spela här, Jag personligen är inne mycket på nätter så ifall jag ser någon som lallar på natten kommer ja såklart skicka till högre uppsatta.

Varför vill du bli servervakt på servern? Somsagt hjälpa till med småsaker, Har personligen spelat på servern under en lång period och har sätt mycket lall kanske inte hela tiden men ibland iallafall så har man inte kunnat göra något åt saken, Jag vill vara där och hinna med de saker som inte staffs exempelvis ser, Som jag skrev ovanför är jag rätt aktiv på natten och är medveten att de kan försegå mycket lall på nätter så vore skönt ifall man kunde få bort dem för dem drar ner rp nivån.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Revivar sig i själv i scenario
Använder toggleid i scenario för sin egna vinning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka