Inaktuell Chefn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Danix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chefn

Icke Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? chefn#8769

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Varför jag vill ansöka till medlemskaps ansvarig är för att jag känner att jag kan dela med mig av mina erfarenheter till dem nya medlemmar som kommer till unive. Jag själv har spelat på unive i över 1 år och jag har stött på extremt många medlemmar som inte kunnat rpa fast de varit medborgare, Jag vill vara den personen som ser till att vi får in seriösa och erfarna rpare till unive så vi slipper sånt. Vi MA ska vara som ett stöd för staffsen som ska engagera sig i annat än MA ansökningar. Jag är väldigt aktiv om dagarna och jag känner själv att jag har tid att spendera, Jag själv är väldigt social utav mig och det är inga problem att möta nya personer. Jag kommer spendera mycket tid på detta arbete och hoppas ni ger mig en chans, Jag har varit MA innan och vet hur allt fungerar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ser det som en möjlighet för serverns skull, Det finns aldrig för mycket MA ansv, Jag själv är väldigt driven och intresserad så jag ser det som en stor möjligthet att utveckla servern på ett bra sätt. Jag har extremt mycket tid över på dagarna och med min erfarnheter så tror jag att MA jobbet kommer fungera bra. Jag vill inte vara för strikt utan kommer ge alla en chans som jag ser passar för servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som jag blivit lärd så bemöter man andra som man själv vill bli bemött. Med de sagt så ska man alltid vara social samt snäll och ge ett gott intryck. Jag kommer få dem som ansöker till medlem säker och lugn för vissa tror att de är skitsvårt och man är oftast spänd första gången.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Säg nu om jag blir MA ansv så kommer jag ha ett stort ansvar, Det är vi som tar in nya medlemmar till servern och ser till så att dem kan reglerna och kan sköta sig, Jag kommer göra mitt absolut bästa för att ta in de medlemmar som jag ser passar för servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna regler
Acceptera alla
Ha en rp nivå som är bra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Största ansvaret som MA är väll att ta in rätt folk som passar för servern, Man ska inte vara korrupt heller som tex ta in vänner utan att dem ens tagit en intervju eller gjort en dålig ansökan, Man ska vara rättvis med alla!.

Hur ser din aktivitetet ut? Olika varje dag, Minst 3 timmar iallafall.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka