Accepterad ChefMoo | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ChefMoo

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gevork Nasra

Vad är ditt discord namn? chefmooo

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kennet Moo

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, modig och schysst

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kennet Moo är född 2005 och kommer från en liten by som ligger österut och heter megabyn. Moo har haft en svår uppväxt med stränga föräldrar och inga syskon, dessutom har han inte kunnat ta kontakt med nån utanför byn eftersom det inter fanns något nät där han bodde. Han gick i skolan med två andra personer som heter frans och tova fram tills klass 9 och sedan hoppade han av skolan. Anledningen till att han hoppade av skoplan var för att han hittade ett sätt att tjäna pengar på och på så sätt kan han flytta ut från byn och tjäna höga summor med pengar. Nu när han har tjänat ihop det han behöver kan han flytta ut från byn och flytta till den magiska, finaste staden UNIVE!! Hans framtidsplaner är att fortsätta tjäna höga summor med pengar men samtidigt tjäna andra summor pengar genom kriminalliteten. Han skulle vilja skaffa en fru, barn, fin villa och heta bilar i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa reglerna, vara social, inte lalla och göra det roligt för de andra som rpar på servern genom att tillexempel värna om mitt liv under kidnappningar osv. Jag kan också hjälpa folk att komma igång med servern genom att kanske ge de pengar, hjälpa de få vänner och kanske till och med köpa en bil åt de så de slipper springa runt överallt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att det blir kul för både parterna får ett roligt scenario. Dessutom ska det vara utförligt, bra och lagligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej detta är första gången jag söker till medlem och har inte brutit mot någon regel på servern:)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait: Innebär att du inte ska få polisens uppmärksamhet bara för att det är kul tillexempel ska du inte åka till en polisbil och göra munkar med en bil framför de eller springa förbi de tex och säga hallå snutjävel. Social rp innebär att om du tillexempel rånar en person och personen man rånar inte lyssnar så ska du inte skjjuta eller använda våld i första utväg utan försök hitta en bättre lösning innan du väljer att ta det hårdaste beslutet. Fearrp innebär att om du tex är kidnappad och har ett vapen riktat mot dig så ska du värna om ditt liv alltså som du hade varit i verkligheten. Jag tänker att man hade nog varit livrädd om man hade haft en pistol riktat mot sitt huvud så då borde man nog rpa som rädd i såna scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en massvis utav vänner som har spelat unive ett tag nu och på så sätt kommer dert vara enkelt att lära sig spela utifrån reglerna och bidra med en social rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka