Inaktuell Chefjobb ansökan (Yellow Jack) [VÄNTAR PÅ INTERVJU]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gagge

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Gagge

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Yellowjack

Vad heter du IRL? Jappe

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 1354

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Varit ägare över strippklubben i stan på en annan server, då det är ungefär samma sak så tycker jag själv att jag passar som det. Hade många fester även många events som vi på klubben höll i! Extremt många uppskattade det vi gjorde iaf :D

Varför vill du just bli chef på det jobbet? känns som jag är lämplig då jag har tidigare efarenheter inom jobbet, fick bra omdömme samt att jag har extremt mycket tid om dagarna pga att jag inte går i skolan vilket gör så att jag kan lägga ner extra tid för planeringar mm. Då jag kommer kunna vara så pass aktiv så känns det som att det kommer bli mer seriöst RP på festerna och overall i klubben.

Beskriv din karaktär? Karre Larsson en grabb som inte är som dom flesta andra. 25år och är väldigt driven kille som ständigt letar efter nya utmaningar! Han letar därav efter ett chefsjobb då han vill ha större utmaningar och vill ha större uppgifter om dagarna! Han söker för fullt efter jobb och hoppas på det bästa. Han har haft en ganska enkel uppväxt / Normal, 2föräldrar och fått jobbat för det han ville uppnå i livet det fick han iaf lära sig av hans farsa! Han lever nu på som livet ger, han tar dag för dag som den kommer :D

Hur ofta kommer du vara inne? kan vara upp till 12 om dagen, då jag har all tid i världen och vara inne :D

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Arå har mycket minnen här ifrån. Skulle krävas mycket för att lämna

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nepp

Har du läst våra Regler?
Yes

Tillbaka