Chefjobb ansökan [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minierkan

Icke Medlem
Meddelanden
1,006
Reaction score
39
Användarnamn: Erkan Heggenes

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef

Vad heter du IRL? Erik Heggenes

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? 83 timmar, men är väldigt aktiv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är nu biträdande chef och har hjälpt chefen innan med ansökningar, jag har även varit chef, så då vet jag hur man anställer personer, visar en positiv känsla hos andra och vet vem jag ska anställa och vem jag inte ska anställa. Jag vet hur man hanterar vapen och människor. Skulle jag neka någon så kan jag säga det på ett bra sätt, och säga vad de kan utveckla och det inte räcker till.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tyckte innan att det var riktigt kul som chef, och vill gärna bli det igen. Jag har koll på hur man beter sig som chef, är aktiv och som sagt så är jag redan biträdande och har förteknik om jobbet. Samt att jag är en sträng chef, som vid tillfälle kan ge en kollega ett gott skratt. Jag vill gärna att folk ska kunna få ett jobb de vill ha (om dom förtjänar det...).

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Erkan Heggenes och är 20 år. han är en positiv person som gillar att prata med andra och jobba med människor och kan ta kritik från andra. Han har B körkort och vill gärna hjälpa andra vid situationer. Samtidigt som han är en sträng person kan han även ha roliga konversationer med andra. Han flyttade in i staden för ett halvår sedan, och kommer vilja bor där i resten av sitt liv för att han gillar staden. Min karaktär har en hög arbetsmoral och kan ibland ha svårt att ta när man gör fel. Men han lär sig efter misstagen.

Hur ofta kommer du vara inne? Detta är de vanligaste tiderna:

Måndag= 15 --> 19 på grund av innebandyträning
Tisdag= 15--> 21
Onsdag= 15--> 19 på grund av innebandyträning
torsdag=15--> 21
Fredag=15--> hur länge jag vill (typ 00.00/01.00)
Lördag=Hur länge jag vill
Söndag= --->21 på grund av nästa dag = skoldag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA ABSOLUT!!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, multistaden äger, och alla medlemmar och staffs är riktigt sköna och hjälpsamma personer.

Har du läst våra Regler?
Jajemen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka