Accepterad cheff | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cheff

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kebron

Vad är ditt discord namn? KebronA #6656

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kebbo Weltasa, och han är född 2001. Han växte upp i Rinkeby med sin mamma eftersom hans pappa dog i krig. Kebbo har kämpat hela livet för att kunna överleva och kunna tjäna lite pengar till familjen. När Kebbo hade fyllt 22år så valde han flytta till stan Unive. Just nu har Kebbo inget jobb så han har det svårt att överleva men han ser fram emot stora möjligheter i framtiden. Kebbo är en snäll person som har ganska enkelt att skaffa vänner. Sen Kebbo var liten har han haft ett jättestort intresse för bilar. Kebbo har en dröm om att jobba på en bilaffär där han kan sälja bilar. Om några år ser Kebbo sig själv i ett stort fint hus, stor familj och fina bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nöje för andra spelare och jag är en seriös RP spelare som är ute efter att hjälpa till att bygga upp ett bra och tryggt Community där alla känner sig välkomna. Jag kommer vara seriös och trevlig mot alla i servern och försöka ha så roligt som möjligt med mina vänner i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte enbart fokuserar på sitt egna bästa. Till exempel jag ska inte åka och döda någon för att hans saker. Då har jag enbart förstört för andra och bara tänka på mitt egna bästa. Det motsvarar till dålig RP. Men ska endast se till så att alla har kul och att man inte förstör någons upplevelse på servern. man måste även tänka på att följa serverns regler.

Hur hittade du Unive? Genom att mina kompisar körde på Unive så tyckte jag att det såg roligt ut så då börja jag köra.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka