Accepterad chefen123 | Medlem ansökning [stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefen123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olliver

Vad är ditt discord namn? lilleman_2011

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emin Andersson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snygg, Farlig och sträng

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emin bodde i en liten stad och hade känt länge att hans lilla hemstad var begränsad och han drömde om nya möjligheter. Emin ville uppleva spännande händelser och träffa nya intressanta människor. Hans bästa vän Jan hade länge pratat om att starta om på nytt i en större stad och tillslut bestämde dom sig för att ta steget tillsammans genom att flytta till den stora staden Unive. Emin plan i denna stad är inte att jobba så hårt som möjligt utan att lära känna så många människor han bara kan och skapa ett nätverk med vänner runt om kring sig med sin bästa vän Jan vid sin sida.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidar med långa och roliga scenarion, samt följa dom regler ni har på denna server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna hela tiden, man kan låta den andra också vinna så båda får ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte vad jag kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är att man ska tänka så realiskt som man hade gjort i verkligeheten, metagaming är att man tar information utanför spelet och sen tar information in i spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas.

Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka