- Meddelanden
- 133
- Reaction score
- 3
Användarnamn: MuxerTuxer#0935 discord
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Max Mathiasson
Hur gammal är du? 12 år gammal
Hur många timmar har du på Fivem? 300
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef där innan och är just nu vakt så vett hur det funkar liksom ( Hr jobbat där sammanlagt 2 veckor)
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på securitas för att jag vill få det till ett jobb som folk gillar och jag vill även ha bra anställda som gör sitt jobb och håller koll i staden samt sköter sig och gör det dom ska tycker själv det har varit väldigt lalligt nu på securitas
Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Max Deman och är 30 år gammal han älskar sitt jobb på securitas och har även ett barn han älskar att jobba och hjälpa folk och vissa folk hur man ska bete sig m.m
Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?Nej
Har du läst våra Regler? JA
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Max Mathiasson
Hur gammal är du? 12 år gammal
Hur många timmar har du på Fivem? 300
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef där innan och är just nu vakt så vett hur det funkar liksom ( Hr jobbat där sammanlagt 2 veckor)
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på securitas för att jag vill få det till ett jobb som folk gillar och jag vill även ha bra anställda som gör sitt jobb och håller koll i staden samt sköter sig och gör det dom ska tycker själv det har varit väldigt lalligt nu på securitas
Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Max Deman och är 30 år gammal han älskar sitt jobb på securitas och har även ett barn han älskar att jobba och hjälpa folk och vissa folk hur man ska bete sig m.m
Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 timmar om dagen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef?Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden?Nej
Har du läst våra Regler? JA
Senast ändrad: