chef jobb vianor [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte_06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Användarnamn: Jonte_06

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Jonatan Andersson

Hur gammal är du? 14+

Hur många timmar har du på FiveM? 1453 timmar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter från verkligheten för att jag brukar ofta vara i garaget hemma och på företag och jobba med bilar och då är det både styling och trimning på bilar och motorcyklar. Så jag har erfarenheter inom att kunna namnen på dom olika delarna sen också hur man ska fördela arbetet mellan alla anställda. Jag kan hantera stressiga situationer jag är även bra på att prata med kunder och få dom att trivas.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag är en aktiv person som kommer jobba väldigt mycket. Jag vill att dom anställda ska trivas så bra som möjligt och att dom ska ha det bra på jobbet. Jag känner att det hade varit kula att få jobba med någonting man har ett stort intresse av i verkligheten. Jag hade önskat att dom som är anställda ska vara aktiv och jobba mycket. Jag kommer även ge ut små bonusar varje vecka och sen kommer dom även få det lite billigare när dom stylar sin egen bil eller motorcykel.

Beskriv din karaktär? Han heter Bobby Bob och är 21år gammal han har mycket kontakter med familjen och med kompisar och har en bra relation till dom båda. Han är en lycklig man som gillar att mecka billar och allt som har med motorer att göra. Hans förflutna är inte så bra det började med att jobba på postnord sedan att träffa folk i det kriminella kretsarna. Han började bli mer och mer indragen i det kriminella så att han började plocka heroin åt ett gäng som trodde på mig. Jag vart efter 2 dagar insatt för narkotika innehav fick sitta inne i 60veckor för det. Men Bobby började sedan tvivla på det med kriminaliteten så att han började sedan söka lagliga jobb. Han är bra på att prata med folk som han inte känner och som han känner.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-8 timmar om dagen på vardagar. 5-10 timmar på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes jag hade fortast spela för att jag gilla miljön och alla trevliga människor som multistaden har.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bara på denna för tillfället men kommer höra av mig ifall det kommer till en server.

Har du läst våra Regler? Yes sir.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka