Chef jobb till Taxi firman, repost pågrund av missförstånd

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Juannn

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi firman

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Juann#3351

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Började 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ser att taxifirman behöver en rejäl start. Därför så vill jag gärna bli chef där, för jag har en bra inställning på hur jag ska starta upp det här. Har själv varit med om många gånger där jag har behövt en taxi, och jag kan tänka mig att det finns någon annan som någon gång har behövt en taxi. Därför kommer jag att sätta upp ett bra gäng som arbetar professionellt och effektivt så att taxi firman verkligen kommer igång. Just nu vet jag inte riktigt hur det ser ut på firman, men från min sida så ser jag att det kan behöva utvecklas mycket och jag känner själv att jag vill utveckla denna firma tillsammans med ett bra gäng som sagt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Själv så har jag aldrig faktiskt jobbat på en taxi firma förut, därför kommer det att vara en ny grej för mig i början. Men som jag själv brukar säga så är det alltid bra att lära sig någonting nytt, och jag känner att det här är det jobbet är det rätta för mig. Har själv jobbat förut inom yrken där jag har bestämt och ställt upp, och jag kan hantera stress och kritik på ett bra sätt. Är en rätt så laglig människa om du frågar mig och har aldrig fått en böter eller hamnat inne på grund av mitt körande. Jobbade ett tag som polis och har inte skadat en fluga i hela mitt långa liv. Kommer att starta igång med den här firman på direkten och lägga ner tid och svett samt tårar för att göra det så bra som möjligt. Det är på tiden att taxi firman kommer igång på rätt sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne så ofta jag kan, så länge inte privata saker i mitt liv förhindrar det så skulle jag kunna säga att några timmar per dag med några mellanrum. Men på helger kan det ses mer av mig inne på servern, det kan jag lova.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart skulle jag fortsätta spela på servern oavsett om jag blir nekad eller inte, det påverkar mig inte så mycket förutom att jag såklart blir glad ifall jag skulle bli chef. Men annars fortsätter jag bara vidare i mitt liv och rp:ar på ett lika bra sätt som jag har gjort förut. Det kommer såklart inte sänka mig på något sätt. Vet att dom som godkänner eller nekar gör ett bra jobb så dom kommer att fatta rätt beslut ifall jag blir nekad eller inte.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, spelar och har alltid spelat på Unive.

Har du läst våra Regler? Läst alla regler som finns på forumet samt discorden, flera gånger så att det fastnar i skallen :D

Tillbaka