chef jobb ansökan-försvarsmakten [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blomman

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
11
Användarnamn: blomman

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? försvarsmakten

Vad heter du IRL? Hannes

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 300

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inga direkta jag kan skjuta bra med tyngre vapen. jag har varit polis ett litet tag men det var för länge sen. jag har varit biträdande på merkonomen så jag vet hur en bra chef ska vara jag har också varit överläkare och har helikopter lisens. så jag ka allt inom sjukvård och skador och det kan vara en bra sak om man behöver hjälpa en kamrat eller något sånt. jag har också varit den högsta brandmannen i tjänst alltså inte chef eller biträdande. jag har varit omtyck på varje jobb har jobbat på så jag tror att detta chef jobbet kommer passa mig perfekt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill ha jobbet eftersom att jag vill styra upp det jag kommer fokusera mycket med på kollegor så att dem har det bra. Jag kommer också se till att vi ska ha en trevlig ton med folk vi möter. Vi kommer också och vissa upp oss lite i stan och åka oh besöka barn som har det lite svårt och låta de åka med i våra fordon men då får ju det vara en dag där vi inte har något att göra. Jag kommer att lova att vi ska fixa ett trygg samhälle man ska våga gå och handla med pengar på sig och sånt jag kommer också försöka fixa ett bra sommarbete med polisen. och jag kommer se till så att vi har radio disciplin. Vi kommer också. detta har också varit mitt drömjobb sen det startade. Jag kommer se till så att vi har långa utbildningar. Vi kommer fokusera mycket på knark och vapen handel. och hjälpa polisen med det vi kan göra. vi kommer som sagt har flera långa utbildningar så att vi ska köpa emot knarket i stan. om jag får jobbet kommer jag ta det extremt seriös och jag kommer nog visa att ni inte kommer ångra er. Mitt mål med alla jobb jag jobbar på är att behandla alla rättvis och ge dem den behandlingen dem behöver.

Beskriv din karaktär? Ivan Pavic. han är trevlig och snäll mot alla hans dröm jobb har alltid vara att bli chef på försvarsmakten. på sin fritid så gillar han att gyma och spela paintball. han är 190 cm lång och 22 år gammal han är hel serb så när han var liten hjälpte militären han med att fly och sen så när han blev äldre sp vile han göra samma sak som militären gjorde mot han. Ivan har alltid hjälpt alla och när han gick lumpen så kom han vidare och han skulle börja jobba på militären men han jobbade bara där i ett år sen utbildade han sig till läkare han var mycket bra arbetare så han fick bli överläkare och han tog helikopter lisens. han har avän dykarcertifikat mc körkort b körkort och lastbil körkort.

Hur ofta kommer du vara inne?. vardagar 17- 22 men har en planerad biträdande som är inne 15 till 22.30 helgen kommer jag vara inne 12 till 04 på natten

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? NEJ

Har du läst våra Regler? JA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka