Accepterad Chef | Ban Överklagan (Hejsan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefnba

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? chefnba

Vem var det som bannade dig? Ken och Hejsan

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2024.11.20 - 22.06.03.27.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde in i motpartens bil några gånger i ett scenario. Det var helt enkelt VDM. Fick även krim varning. Jag har fattar till hunrda procent varför dom valde och banna mig. Och det jag gjorde var absolut inte rätt. Men innan detta som hände så var det också att dom pitta jätte många gånger från gorvestreet till stora garaget vid piren nästan. Och det var det som gjorde mig upprörd för dom pitta inte bara mig men utan dom som var med i det scenariot och körde. Jag vet att jag inte borde piita för att jag blev arg. Jag vet om dom andra gör fel ska man rapportera in det till staffs så får dom ta hand om det. Men i den stunden tänkte jag inte så för det var så kaos där och det såg ni själva. Var jätte många bilar där. Så jag tänkte inte till där och var fokuserad på vad som hände där och glömde helt bort. Men i support sa ni att jag pitta för att vinna scneario om jag hörde rätt. Men så var det inte. Jag pitta för som sagt jag var lite arg för deras rå nivå var inte där uppe som den ska vara. och det var inte menigen att dom skulle flyga in i en trappa och sitta fast. Sen så börja alla skotta mot dom. Och jag vat vrf som skotta. Det var för att dom även hade lår rp nivå där med. Man sa åt dom o hoppa ut men dom gör inte det när dom har 8 vapen mot sig. Sen så var det nån grabb som spela död genom att hålla in x. Vi va inte dumma i huvdet och såg direkt. Men han lyysna inte heller så han fick också skott i sig. Men det jag gjorde var inte rätt och det vet jag själv. Jag borde rapoerta in när dom pitta istället för att ge tillbaka. Jag bet så hemsk mycket om ursäkt.:)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att vi jaga efter motparten som vi hade krig med. Eftersom dom höll på och hetsa som vanligt och vi körde efter i 20 min för dom ville inte stanna. Vi var i groove en stund och fick dom nädtan genom att boxa in dom fast dom pittar våra bilar så dom kmr ut ur boxen sen så forsatt vi tills vi fick dom vid piren nästan. Det hände lite saker där oxå men sen ber staff mig att hoppa support och vänta:)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig bann om jag ska vara ärlig. Jag gjorde fel där när jag pitta dom men det var absolut inte för att vinna scneario. Det var för att ge tbx som jag inte borde göra som sagt. Var inte menigen att dom ska lyga rätt in i en vägg. Trodde bara som skulle flyga typ 1 meter. Men det var fel gjort. Utan borde skicka in till staffs så dom kan ta hand om det med dom istället för att jag också ska göra fel för jag är arg. Men jag ber om ursäkt för det beteende och kmr inte hända igen.:)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gånger. Men alla stämmer inte. Dom som stämmer för för jätte länge sen om jag minns rätt. Och dom har jag självklart lärt mig av. Och det ser ni själva för att min senaste bann var för ett bra tag sen. Och sen dess har jag inte fått nån bann för jag lärde mig av den och gjorde inte om det. Och samma kommer det var med denna kmr självklart ta lärdom av denna bann. Som alla andra mina banns som var för jätte länge sen.:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde raportera in det dom gjorde fel och inte ge tillbaka för att jag blev arg på dom. Och det kmr jag göra nästa gång hundra procent. Och jag borde försätta spela i scneariot och låta det gå ut tills dom ger upp tistället för att pitta dom. Men som sagt det var inte meningen att dom skulle flyga så långt in i en vägg. Och det var inte av det dom förlora scenariot. Dom körde iväg från trappora direkt iställer för rpa på skador men det kommer en bil och blockera vägen så dom inte kör iväg. Så det jag gjorde var inte så dom förlora men jag vet att det fortfarane var fel gjor av mig. Jag ber om utsäkt för det ich kommer absoluta inte göra om det. :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Nästa gång ska jag inte göra fel tillbaka utan jag ska skicka in det till staffs så dom får lösa det. För det jag gjorde var väldigt fel gjort av mig att pitta tillbaka. Men jag har lärt mig och det kommer aldrig hända igen. Spm jag lärde mig av mina andra bans som var för ett tag sen kommer jag lära mig av denna. Och det lovar jag. men som sagt jag ber om urtsäkt för det betandet. Jag hoppas ni förstår mig:) Men en sak jag kan brösta är min krim varning som jag fick. Och den kan jag ha tills den tar slut så att ni vet att jag verkligen vet vad jag har gjort och lär mig:)

Har du läst våra regler? Ja såklart:)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp jag förstår:)

ken var också i support och tog beslutet så det var båda inte bara hejsan så du vet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka