Nekad Chef | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefnba

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? chefnba

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2025.02.09 - 14.51.22.06.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade krockat och inte rpa på skadorna efter utan bara körde iväg. Alltså powergaming. Dom banna mig för jag inte rpa på mina skador och jag förstår att dom valde o banna mig då jag körde iväg bara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i rondllen sen så körde jag ut för vi skulle åka till ett ställe sen så krocka jag med bilen eller att det typ skrapa lite för mig. Och rpa då inte på mina skador då jag tänkte att det inte vara värsta krocken. Men tydligen så var det en stor krock. Och jag hade rpat på mina skador lite. Genom att prata och inte skriva i ./me, men detta är mitt fel då jag borde faktisikt rpa på ./me också + att jag inte borde köra iväg direkt utan stå still där jag krocka och rpa lite på mina skadir som man ska göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först så trodde jag det men börjar märka nu att det inte är det. Satt och kolla på klippet ett tag sen så märkte jag att min bil inte skrapa utan att det var en krock men inte en så stor. Så jag trodde var okej att jag bara kunde åka iväg och inte rpa på mina skador. Skulle säga att det var lite fel från min sida. Men jag uppfatta det som en inte så stor krock. Men som sagt mitt fel. Och ska definitivt tänkte lite extra när jag krockar. Ska rpa även om det liten krock. Ber om ursäkt för hur jag gjorde där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Självklar har jag blivit bannad tidigare. Man måste kunna lära sig på nått sätt. Och det är så här jag har lärt mig. Kan ta ett exempel när jag vdma nån. Det var en nog mina första ban tror jag inte säker dock. Men var ny till spelet hade kört på nån grabb sen så blev jag bannad av det. Det här var på mitt og konto. Vet ej om det syns på det här då. Men i alla fall hade jag kört på nån sen så blir jag bannad. Och jag lärde mig fort vad jag hade gjort och lärde mig direkt att jag ej ska göra om det där. Det var min första vdm ban och sista. För jag har aldrig fått en vdm ban igen efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde rpat på mina skador. Genom att skriva i ./me och inte köra iväg och rpa med rösten bara. För det har sätt mycket bättre ut. För servern och spelarna. Så jag skulle bara stått still med bilen och rpat på skadorna lite som man ska göra. För irl hade man nog inte bara kört iväg som jag gjorde, och ja jag vet att det jag gjorde var dumt. Men kommer inte göra om det igen. Så förlåt för det jag gjorde. Ska tänka på det till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart har jag det. Ska rpa på mina skador efter en krock helt enkelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka