Nekad Chef | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefnba

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? chefnba

Vem var det som bannade dig? fille.1,

Bild på banmeddelande: {DC8B246A-F5F3-4090-B117-96512F177841}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag använde mig utav fusk. Som var ett dumt val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kollade lite på min gamla överklagan om detta så kmr ihåg lite från det scenariot. Men iallafall. Så här var det, jag var i en skottlosning vid sjukhuset utanför klädaffären. Fick resa på att det var en streamer jag körde mot(klipp finns) jag sjukter sen så blir jag ner sjukten sen blir jag bannad helt plötsligt. Det det var då jag insåg att jag hade gjort ett dumt misstag och ångra mig direkt. Jag har spelat på denna servern länge, nästan 4 år om man räknar med mitt gamla konto (pillen). Man ångra sig som fan när man blev bannad. Jag har ju liksom kört på unive helt clean så väljer jag o fuska, det var dumt val och hade jag fått en ny chans hade jag aldrig gjort om det. Det är en sak som är jävligt säker. Man väljer ju o fuska för man blir trött på att möte fuskare själv, och ja jag vet att man inte ska göra något sånt själv utan anmäla eller vänta tills det löser sig. Har hört några fuskare komma tbx så jag tänker ge det ett försök. Sen jag fick bannen har jag tänkte igenom vad jag har gjort och vuxit upp iallafall från detta med fusk osv. Ge ni mig en SISTA chans så jag kan jag bevisa att jag aldrig kmr fuska och inte röra fusk igen. För som sagt jag har tänkte igenom sen bannen och det har gått ett tag nu, vet ej hur länge exakt men det är ett jävligt bra tag sen nu. Men jag ber om ursäkt. Och jag har endå ganska mycket och göra utanför allt med rpn osv. Fokuserar mycket på skolan nu så man kmr inte se mig inne så mycket, förutom att jag kanske blir polis eller något annat roligt jobb på unive. Vet inte vad jag mer ska säga förutom att be om ursäkt. För det är jag skyldig. Jag förstörde för andra vilket var tråkigt. När man ska göra tvärtom och göra så folk har kul på servern, så dom kan komma tillbaka in på servern och veta att det kommer vara kul. Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% rätt ban. Det var jag som gjorde fel och jag kommer aldrig röra ett fusk efter detta. Det kan jag lova. Jag kommer bevisa mig själv så mycket det bara går. Tro mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Man har ju blivit bannad tidigare på unive såklart, speciellt när man spelat snart i 5 år. Jag har ju tagit hård lärdom av bannen. Annars hade jag ju inte kunnat spela på servern så här länge. Men hur jag har gjort det väl att jag har gjort överklagan eller väntat ut bannsen. Men som sagt jag ber om ursäkrt och ville gärna vara med i communityt och göra skillnad och vara med och delta i events osv. Specillt nu när det är hallowen om det blir event. För jag var med i förra eventn är man skulle klä ut sig. Jag är även med i bilden. Så nu vill man vara med och uppleva det igen. Men jag ber om ursäkt och menar det. Inget jag bara säger så bara för att lliksom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat och ingen vill ha det på servern. Och det vet jag att man inte vill. Jag fattar att man inte vill ha folks på sin server o bara lallar o fuckar upp allt. Men återigen, jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka