Accepterad Chef-ansökan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImTheRealKetchup

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Användarnamn: ImTheRealKetchup

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Felix

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenhet inom sjukvården, jag har vari biträdande chef väldigt många gånger. Jag kan säga att dem har varit mycket nöjda med mitt jobb som Biträdande chef. Väldigt många säger att jag är mycket bra sjukvårdare och visa säger att jag ska bli chef för du kommer kåren gå mycket bra. Jag har också tittat på Sjukvård RP:n i FBRP och jag tar mycket saker där ifrån.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill testa att vara chef jag vill att eran server ska få så bra sjukvård RP som det bara går. Jag kommer att lära ut väldigt mycket inom sjukvård. Jag kommer att vara mycket trevlig person och göra så att kåren respekterar alla oavsett kön eller något annat som sticker ut. Jag vill också bli chef för att jag känner att jag kan ta den rollen och det ansvaret. Jag är mycket alvarlig när jag arbetar som en sjukvårdare. Adam har faktiskt räddat väldigt många personer från självmord och kollegor.

Beskriv din karaktär? Han heter Adam Larsson född 1995-11-07, han lever på att rädda folk han är mycket rolig att vara med men han kan vara snäll också. Han har en syster som heter Wilma hon är mycket snäll men hon är också väldigt rolig. Han hade en son som hette Isac men tyvärr så är han död han är mycket påverkad av det han har också en vän som höll på att gå bort också men han överlevde det. Adam är en person som kan hantera stress och vara lugn när det är mycket stressigt men han håller lugnet. Han har räddat många liv som t.ex. Det var en kollega som åkte på ett larm där det var skottlossning jag tänkte jag åker också på det han kom tidigare ditt och blev skottad hade inte ja varit där så hade han nog dött. Ett till exempel är när någon håller på att ta självmord och Adam övertalar dem att komma ner till Adam och prata ut sig flesta av dessa personer har Adam faktiskt räddat.

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket jag kan vardagar 16.00 - 21.00 och helger 12.00 – 03.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka