Nekad Chef ansökan bilfirma - marja-lisas [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille0211

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Användarnamn: Wille

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bilfirma - marja-lisas

Vad heter du IRL? William Johansson

Hur gammal är du? 17, 18 om 1 månad

Hur många timmar har du på Fivem? 651

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som chef på olika jobb på andra servrar och väldigt mycket inom just fordonsbranschen. Jag går på gymnasium med inriktning på fordon och är inne på mitt sista år. Fordon och bilar har jag alltid haft stort intresse för.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Som sagt jag gillar bilar och alla typer av fordon. Att just sälja bilar hade ju varit perfekt. Jag kommer ta bra hand om mina anställda och se till så dom jobbar. Jobbar dom mycket kan det bli bonusar också beroende på hur mycket vi tjänar och hur mycket dem jobbar. Jag är väldigt aktiv på servern och kommer jobba så mycket jag kan då det är ett stort intresse.

Beskriv din karaktär? Johan Johannesson. En ganska normal farbror som gillar att åka runt och visa upp sina bilar och vara med på bla. bilträffar. Försöker hålla sig borta från allt som har med den kriminella världen att göra. En snäll kille som vill alla väl helt enkelt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i stort sett om jag inte har något annat planerat. Helgerna mer, vardagarna lite mindre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, då kan man ju försöka bli anställd eller söka något annat jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler?
Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka