Nekad CHEEZ | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHEEZ

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999386831/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Cheez#5360

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2006

Berätta om din karaktär. HEJ. min karaktär heter melker eriksson han har en mamam pappa och en vbrorsa eller hade en pappa och en brorsa melkers pappa var en advokat och han hade ett mål att hjälpa en kille som hade varit emd i en gäng skjutning där 3 personer hade dött och han skulle få 12,5 års fängelse och om melkers pappa inte lyckades så skulle han bli skjuten men nu när det har gått några veckor så pallar inte melkers pappa med all stress fast han försöker och försöker så till slut måste dom flytta till skyddat boende men en dag så ser dom melekrs farsa komma hem för det va nån fågel som viskade det i deras öra vart dom borde så dom håller för kikar hållet och melkers pappa lämnas med 3 skott i magen och 2 i pannan men melkers brrosa blir också träffad när han gick en bit därifrån bakom melkers farsa. men nu har det gått ungefär 2,5 månad sen melkers pappa och brosa dog och melkersmamam orkar inte med allt som har hänt så hon slutar på sitt jobb och därför vil melker bli medborgare så han kan ha råd med mat sin bil och all hyra han har. SLUT

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tycker det e en rolig srever bra staffs inge lall typ eller jag brukar va med om lall men det e sak samma denna e helt anolunda med skillnad från alla med rpande ni har bra regler osv ni har meca so me helt nytt på serverar sen era bilfirmor e fett nice ni har bra bilar bra script och sånt men jag har kört väldigt mycket på Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket till serverns rp jag e rolig att prata med och min karaktär har bra humor så de gör ju rpt roligare för andra plus jag e bra på scenarion och gillar även att prata med folk och delta i scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte ska tänka på dig själv även alla andra i scenariot så alla har roligt

Hur hittade du Unive? jag hittade er via svenska listan och rpn såg seriös ut när ja rpa

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka