Accepterad Cheesyy | Medlem ansökning (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheesyy

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? lurkin_421771.

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Sultan Arda och kommer att vara kriminell, det är inget han bestämt, det är något han är tvungen över. Han har vart gängkriminell i flera städer och flyttar runt om hela tiden för att ligga lågt. Han är en ensamdriven grabb och är ödmjuk innursinne men om någon går emot någon av hans folk så blir han tokig. Han är skön och har flera aktiva vänner på denna stad och ser fram emot att träffa de. Min karaktär växte upp i den tuffa sidan i Irak och har blivit tagen flera gånger vid gränsen mellan Iran och Irak för att hans pappa var så aggresiv, han ville lämna hela tiden. Men hans pappa fick alltid tag på honom och det skapade massa grova tankar i Sultans huvud. Han visste inte vad han skulle göra för att han blev behandlad illa av pappan. Men nu idag så är han ensamdriven som sagt och letar efter ett trytggt samhälle och starta upp på igen. Han gillar att umgås med vänner och spela boll på fritden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka skapa roliga minnen i servern och inte bara gå runt och lalla vilktet det finns folk som gör. Jag kommer att använda tiden för att bygga upp min karaktär så stor som möjlig och sedan bidra med dunder roleplay. Jag kommer att skaffa vänner och med vänner så skapar man flera genvägar i spelet som gör att man kan välja hur ens karaktär ska bli. Jag tänkte att min skulle vara kriminell då min kompis ska köpa ett gäng och då ska jag RPA mig fram till att vi träffats ingame och sedan haft kontakten tills han skapat gänget. Ser fram emot det och kommer att vara aktiv mycket som gör det bra för då bidrar jag mer till servern :).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att bägge personerna i scenariot har kul och att man inte ska tänka på att vinna hela tiden. Man ska till exempel inte råna en kille och sedan låta han springa tillbaka till staden för det gör ju det tråkigt för den som blev rånad. Istället kanske man kan dumpa honom någonstans nära staden. Men det vore inte en bra ide för då kan de ske misstänksamma blickar på personerna. (hopplöst exempel xD). I ett bankrån så kan man låta gisslorna prata istället för att lägga silvertejp på de. Det tycker jag för att det blir tråkigt att vara gissla och spendera sin tid på att inte tjäna någonting medans rånarna tjänar pengar på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - När man dödar någon utan annledning VDM - Man använder sin bil för att skada eller döda någon för ingen annledning Suntförnuft - Man ska tänka logiskt inom sitt RPAnde och tänka på om man skulle göra så i verkliga livet. Alltså logiskt tänkade. Copbaiting - man försöker för polisen att jaga dig, till exempel om jag kör fort förbi de flera gånger medvetet. Combatlogging - Man F8 quitar fivem om man till exempel är i biljakt med en polis och itne vill förlora sitt vapen eller sitta i fängeleset. Powergaming - Om du åker in i en vägg med din bil i 100km/h så ska man inte köra iväg som att inget hänt utan man ska göra det som man skulle göra i verklighten kanske /sme blöder från h ögat och kanske ha lite ont i rösten m.m

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat som kriminell på denna servern 2023 september och sen andra små servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka