Ej Antagen Cheeseyrock | Chef-jobb ansökan [Vanila] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Vilken chefs-position ansöker du till? vanilla unicorn

Vad heter du i verkligheten? axel

Vad är ditt användarnamn på discord? Cheeseyrock

Ange ditt födelsedatum: 16 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? sen 2022 har jag spelat och blev medlem då också

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef har varit p-a på diverse ställen så som aimopark m.m och vet lite grann hur man ska bete sig om man är chef, då det innebär mycket ansvar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina framtida planer är att se över dom som är oaktiva och sparka dom och anställa nya personer som är villig att hjälpa mig att göra vanilla unicorn till en klubb med gott omdöme och bra aktivitet samt bra gemenskap. jag vill få även få upp aktiviteten rejält då den varit svajig ett tag från vanilla unicorns håll. kortsagt vill jag förbättra vanilla unicorns aktivitet och omdöme men finns även mer jag vill göra i framtiden utöver det om jag får jobbet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kommer försöka ha så bra aktivitet som möjligt, går i skola på dagarna så kommer kunna vara aktiv efter 16ish på vardagar och mer på helger.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka