Accepterad CHEESEBALLS | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CHEESEBALLS

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121106875/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Eriksson

Vad är ditt discord namn? CHEESEBALLS#2681

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hakim Abdi och är 21 år gammal. Hakim hade oftast det jobbigt som liten, hans pappa va en droghandlare i Serbien och Hans mamma dog för 19 år sedan i en bilolycka. Hakims pappa va inte extra bra på nånting särskilt och Hans mamma kommer Hakim inte ihåg nått ifrån. Hakim vill skaffa kontakter och nya vänner, han vill också utforska staden och ha mycket pengar. Hakim är mörk hyad, bruna ögon, och över ögat så har han ett ärr, skägg runt munnen, kort hår och oftast hel svarta kläder. Hakim är också en positiv och respekterande kille, han är lugn har mycket tålamod och kan hantera stress. Han kan hantera grejer på rätt sätt, han är också väldigt strikt. Hakim tycker också om bilar väldigt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag vill bli en större del av communityn och jag vill också bli en större del av RP nivån på Unive. Jag vill också utforska världen på ett bättre sätt och på ett perspektiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tillbringa med bra RP, jag vet hur man hanterar reglerna på ett bra sätt, Jag kan RP:a mig fram till saker på rätt sätt som jag skulle gjort i värkligenheten och jag kan hantera stress.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i ett scenario så ska det inte finnas några vinnare och det ska va kul för alla som kör scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hitta servern på listan och har blivit inbjuden till Unive.

Tillbaka