Accepterad checkone | Medlem ansökning [himmel2k]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 16356
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 16356

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198068254844/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn?
checkone#9259

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 1996

Berätta om din karaktär. Karaktären i spelet vill bli polis och hjälpa till att hålla samhället tryggt i los santos. Han är stark psykiskt å klarar det som kastas mot han. Han är uppväxt i ghettot och har haft en tuff bakgrund vilket har format han till den han är idag. En trevlig å lätt person att prata med men ochså Bestämd och tuff när situationen kräver det. Vilket gör han perfekt för yrket han nu söker efter i los santos Som han förhoppnings vis flyttar till snart.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag vill lära mig Rpa riktigt och jobba som polis på servern. Jag har tidigare kört på rp server men då Gta san andreas typ 2012. Så jag är nybörjare på gta v på pc och sådana här servrar. Men här vill jag vara med och utvecklas å lära mig för att senare kunna vara med och hjälpa servern å spelarna så gott jag kan för allas trevnad

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kollade stream när folk spelade och tyckte att denna server verkar perfekt för mig

Hur hittade du Unive? på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt med andra spelare men samtidigt lära mig mer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Komma uppåt inom polis yrket i spelet

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka