Nekad Che Che | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Che Che

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198177075310

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? Che Che#3542

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Pär Rönkqvist jag bor med mina bröder som ska bli gängkriminella och tvätta pengar samt sälja vapen under radarn. Jag är 52 år gammal vit man. Pär rönkqvist vill hitta den perfekta hojen och har därför dedikerat hela sin fritid till det. Därför går han nu på anti deprimeradne medicin. Han med hjälp av sina bröder Behöver därför egna sig åt kriminalitet för att founda sina privat intressen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer med bra RP och en bra karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna skapa en djupare RP och scenarios

Hur hittade du Unive? Jag och mina polare letade efter en aktiv server där vi kan starta vårt kriminela liv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att hitta den perfekta hojen och bli en king ping.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är första servern jag spelar på.

Tillbaka