Accepterad Chaze_1 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chaze_1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel odbom

Vad är ditt discord namn? chaze_a

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils samuelsson 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ensamvarg, mystisk, bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag gillar att hålla på mycket med bilar så absolut mycket med det men jag skulle gärna vilja hitta något job på någon hos någon av bil/mc försäljarna i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag själv har relativt stor erfarenhet inom rp då jag länge spelat på andra servrar och jag vet verkligen hur rp går till. jag brukar oftast hålla mig för mig själv eller med ett få tal personer men kan även gilla att hjälpa vissa andra spelare oftas nyare spelar att kunna komma in i rp på servern. Jag vet även hur man appasar sig väl efter en server då jag tidigare spelat på olika servar. jag är även rätt så hård med att följa reglerna på server och även med att andra spelare gör det samma.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man skall kunna ge andra på servern en channs att lyckas väl på server och kunna upnå sina mål med sin rp. det handlar även om att samarbeta och att kunna hjälpa andra men också då att andra gör samma sak åt dig själv. dessa saker är väldigt viktiga i rp och servern blir bara bättre för alla om man samarbetar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har absolut brytigt emot regler inom rp men i mina ögon relativt lite då jag i början på min rp oftast fick hjälp av en kompis som var väldigt sträng emot att göra fel i rp och han lärde mig reglerna väl och dem gångerna jag gjorde fel fix jag oftast veta varför och hur jag kan undvika det även om det inte blev någon admin situation.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Vdm nlr meta gaming powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet inom rp och vet vad det går ut på och jag tror på att det mästa löser sig själv om man i sin rp kan ha en bra koversation med andra, själv kanske jag inte är den bästa på detta men har varit med om det många gånger och fått träna på och vet att jag kan hantera.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka