Nekad Chast0s | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chast0s

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351588580/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Chast0s

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag kommer från en liten stad i Småland där jag bodde med min familj och katt som hette Doris. Min pappa jobbade som mekaniker så jag brukade vara med honom och hjälpte till i garaget när han hade tid att vara med mig medans min mamma jobbade som kock i en liten restaurang i Småland. Jag var ett ensam barn så jag var väldigt ofta själv medans mina föräldrar var upptagna med annat så då spenderade jag väldigt mycket tid för mig själv, och försökte fixa en bil som jag fick när jag var 10 år som jag skulle ha som 18 års bil när jag blev stor. Så jag har ett väldig stort intresse för bilar och älskar att skruva och mecka. När jag blev äldre så blev jag väldigt mobbad för att min mamma dog i cancer så jag slutade tycka om skolan och gick nästan aldrig dit. Istället var jag hemma och höll på med min bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att hjälpa till så det blir en rolig RP server för alla som vill spela

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett väldigt mycket på twitch när folk har streamat Unive serven

Hur hittade du Unive? En twitch streamer rekommendera den och min kompis sa att den var bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i Rp är att jobba på en mack eller verkstad och hålla på med fordon och ha ett bra liv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha en rolig tid och försöka skaffa ny kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka