Nekad charlieralle | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luring

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? Kjelle#7004

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2011

Berätta om din karaktär. Bob är 37 år och är en äventyrslysten ung man med en passion för utforskning och upptäckt. Han växte upp i en liten by i utkanten av en stor skog och har alltid varit fascinerad av naturen och dess mysterier. Bob har en stark tro på att det finns mer i världen än vad som möter ögat och har ägnat sitt liv åt att utforska avlägsna platser i jakt på äventyr och kunskap.

Utöver sitt intresse för utforskning har Bob också en passion för att lära sig om olika kulturer och språk. Han har studerat många språk och har till och med lärt sig att tala med vissa djur. Bob har också en stark rättvisa instinkt och är alltid redo att kämpa för de svaga och utsatta.

Bob har ett stort hjärta och är en god vän till de få personer som han litar på. Trots sin rastlösa själ, är han en trogen följeslagare och skulle aldrig överge en vän i nöd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan RPA jättebra det är bara att jag stammar ibland hoppas det är ok. jag är också jätte snäll mot andra och jag är ganska kunnig på RP och sånt. Jag gillar också att hjälpa andra i servern och massa annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario innebär att man agerar medvetet för att låta den andra spelaren eller karaktären i scenariot vinna eller nå sitt mål. Detta kan vara ett sätt att skapa spänning och dramatik i spelet genom att utmana ens egen karaktär eller att låta den andra spelaren få utveckla sin karaktär.

Genom att spela för motpartens vinst kan man också visa på en vilja att samarbeta och skapa en rolig och utmanande upplevelse för alla inblandade. Det är dock viktigt att komma överens om detta på förhand och att se till att alla parter är med på idén för att undvika missförstånd eller konflikter.

Hur hittade du Unive? På youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka