Nekad charlielillieskold@gmail. | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? challe5207

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Adam och en dag när han var 8 så kom det hem 3 Killar från Rolf klass och det var sura på honnom efter ett bråk där rolf varit jätte oskyst och lekt jätte tuff så på kvällen kom den en stor skåpbil hem till rolf och adam och alla 3 killar var Rolfs som kallade vänner som han hade bråkat med i skolan och Rolf hade alltid atityd mot alla och han fick också betala för det för han fick ganska mycket stryk av de. Mänen springer ut och hoppar in i bilen och kör fort iväg Jag och Rolf gick in och såg blod spår hela vägen från trappan och inte till våra pärons sovrum... Mamma och pappa var döda och jag och Rolf skulle börja ta tag i livet. Vi började med att flytta eftersom vi inte var säkra i våran nuvarande som vi hade nu kommit till den nya staden och det vart många nya personer men väldigt många trevliga. Min karaktär heter adam bor med sin tjej britta och vi är gifta men har gillar att umgos med sin familj. Adam är inte gangster han är snäll men har atityd och älskar bråk men försöker reda ut allt innan jag börja slåss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Långdragna scenarion där alla har roligt och kan skratta. Kommer säga Ja till nästan alla scenarion så att rpn kan gå framåt och att alla har roligt medans man spelar. Alltså kommer jag inte säga Nej till scenarion som även jag tycker är tråkiga men som någon annan kan tycka är roliga.
Och kommer bidra men en rolig rp samt alla ska ha det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar så att båda parterna har en chans att vinna i alla scenarion. Man ska alltså inte spela för att man själv alltid ska vinna. Till Exempel så blir jag tagen av polisen. istället för att endast försöka fly så kan man försöka få ner straffet istället och dra ut på scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja här har jag tagit min tid och läst igenom reglerna. VDM: att du tar hjälp av ett fordon att döda någon NLR: new life rule att du kommer ihåg något efter du dött RDM: att du dödar någon utan ett scenario bakom mordet Metagaming: att du tar information från discord eller streams Fear rp: att du måste värna om ditt liv när du är under ett hot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har som sagt mycket erfarenheter inom rollspel. Jag har rollspelat i 2 - 3 år nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är väldigt trevlig och är väldigt social av mig.

Nekad.
Anledning:
Utveckla - Berätta om din karaktär. Berätta om hans intressen, drömmar etc.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka