Accepterad charlielillieskold@gmail. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089131875/

Ditt Hex-ID: 10000143492163

Vad är din discord tagg? challe5207

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 213414.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varför jag tror jag blev bannad var för att jag sa ett jätte olämpligt ord på sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inann jag blev bannd var jag på sjukhuset och fick vård av personalen när de kommer in en kille som börjar leka staff och hota med ban om jag inte gjorde som han sa och då kalla jag han för svarting . vilket som var extermt dumt ( hade en jätte dålig dag men de är ju såklart ingen ursäkt men brukar inte bete mig på de olämpliga sätt)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej min ban var 100% korrekt men skulle också kunna säga att ett ord inte förtjänar livstids avstängning utan kanske en kortare period som jag har varit bannad nu. Men de är klart upp till er att bestämma för personligen tycker jag att jag har grubblat över mitt problem med språket. Och har kommit fram till att aldrig säga något sådant igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit temporärt avstängd några gånger men de va inget större så har fått komma tillbaks. Och av dom har jag såklart lärt mig av mina misstag. Men denna gången har jag verkligen funderat på om de va värt att säga något så dumt man jag har kommit fram till att de inte var värt denna gången heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De som jag hade kunnat göra är att kanske inte bli så frustrerad. Men de har jag tränat på så kommer nu inte vara lika aggressiv som karaktär. utan jag kommer välja något mer lugnt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har både lärt mig och ångrat mig för att unive är de enda spel som jag tycker är kul och i och med att jag inte har spelat något annat nu så har jag verkligen haft tid i att fundera över de jag sagt så skulle säga att jag lärt mig att aldrig göra om samma sak igen. Och hoppas ni har överseende :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka