Nekad charlielillieskold@gmail. | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089131875/

Ditt Hex-ID: steam:110000143492163

Vad är din discord tagg? challe5207

Vem var det som bannade dig? ville440

Bild på banmeddelande: IMG_9311.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min kompis som då körde på mitt konto vdm folk och inte slutade för att han trodde de var någon lall senaio bara för att han vill få mig bannad eftersom att har är p bannad från unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en fornite cup som jag körde och eftersom min kompis inte kunde spela den för de va finals så lät jag han låna mitt fivem konto så fick han mig banad så antar att han dfå har kör på massa personer o inte slutat eftersom jag fick 3 dagars ban. Men detta kommer aldrig ske igen från mitt konto eftersom jag nu mera inte kommer låna ut de till någon för denna servern betyder något väldigt mycket för mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle tro att de var 100% korrekt för Staff teamet på denna server är fantastiska och har alltid korrekta bans och en super anledning för dem men de skulle uppskattas om jag fick en till chans för att min polare sabba för mig var väldigt tråkigt och kan bara skylla mig själv som litade på honom men fattar om de inte är möjligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var tidigare bannad för att jag varit våldsam på sjukan och för min bror var ip bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lånat ut mitt konto till min polare när jag vet att han är avundsjuk för att han också vill spela unive men inte kan för att han är bannad och därför vill han få mig bannad för att han inte vill att jag ska ha kul

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag absolut inte ska låna ut mitt konto till min kompis igen och att de är mitt beslut och om han gör något får jag stå de kastet men kommer absolut inte låta detta ske igen för att han vill bara få mig bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka