Accepterad charlielillieskold@gmail. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199089131875/

Ditt Hex-ID: 76561199089131875 (Dec) 110000143492163

Vad är din discord tagg? challe5207

Vem var det som bannade dig? yes or no

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-15 194356.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade inne vapen mod och graficpack

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skicka in ett clipp så hade jag på steps men visste inte att jag inte fick de för min kompis hjälpte mig så de lät poolare men visste inte att jag kunde bli p bannad för de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va 100% en riktig ban jag gjorde fel och jag ångrar de och de kommer aldrig att hända igen då jag älskar att köra på unive för gillar eran RP och hoppas ni kan ha överseende på de som hände för jag skulle verkligen uppskatta de. Men som sagt de va 100% mitt fel och en rätt ban. men hoppas som sagt ni kan ha över lite överseende me denna grejen kommer ALDRIG HÄNDA igen från min sida eftersom jag älskar denna rp serven och kommer alltid vilja spela på den. INGEN ANNAN.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för anticheat för att min brosha var ip bannad så var jag också bannad när jag skulle komma in på servern för första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut jag skulle kollat me staff om mina mod va okej men jag gjorde inte de mitt fel. hade också kunna valt bort mod packs så de hade blivit bättre rp men jag önskar verkligen en unban för som sagt jag gillar verkligen att spela på eran server. men summan av de hela va att jag gjorde fel men att de aldrig kommer hända igen iallafall. hoppas ni har översende

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag tar 100% ansvar över min ban och kommer tänka över mitt idiotiska beslut och kommer aldrig att hände samma sak igen från min sida. jag årngar detta beslut med hela min skäl och hoppas återigen på överseende och förlåtelse för att gå imot reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka