Nekad charlieallahuakbar | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ggjk-ckpm/jdcnjgrh

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? mrBurgir aka challekebab.f#3746

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter challekebab och jobbar på postnord. Han gillar bilar jätte mycket och specielt saab. Han är 19 år och han favorit mat är billys pizza med en loka crush på sidan. Han är inte krim men har varit i fängelse för lite snabb körning. Hans bästa vänner heter hampus,ello och hasse. Han är oftast glad och springer runt mycket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det är bra att vara det för så mycket jag nu har spelat på denna server. Jag vill också bli medlem för att kunna kanske börja jobba som brandman. Men det jag siktar på är att bli medlem för att kunna göra min rp nivå så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är en bra server och det är ett tryggt ställe att spela på! Också väligt roliga personer som spelar här. Jag tycker också att staffen gör det dom ska göra och gör ett bra jobb.

Hur hittade du Unive? Jag såg drobz spela och mina vänner spela på denna server då ville jag också det!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra som möjligt och att få min rp nivå på en högre nivå asså menar jag att försöka bli så bra som möjligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? 1.att jobba på vianor och pimpa bilar eller som brandman. 2.att kunna bli en rollspel streamer för det svenska folket 3.att kunna göra nya vänner att rollspela med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka