Nekad charlieallahuakbar | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ggjk-ckpm/jdcnjgrh

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? mrBurgir aka challekebab.f#3746

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 19 år gammal och heter challekebab. Han är oftast glad men ibland kan han vara arg. Han är ett stort fan ut av bilar och vill jobba på vianor. Han är också valdigt social. Han är inte krim men har suttit inne för att han körde för fort. Hans bästa vänner heter hampus,ello,bengt och hasse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag älskar servern och har spelat länge på den. Jag tycker också att staffen och ägaren philip gör ett skit bra jobb! Derför vill jag vara medlem här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är en bra server och det är ett tryggt ställe att spela på! Också såg jag vänner spela här så jag ville testa!

Hur hittade du Unive? Jag såg drobz spela och mina vänner spela på denna server då ville jag också det. Det var också tack vare youtube, jag såg massa videos på folk spela inne på servern då blev jag jätte nyfiken för att testa spela på denna server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli så bra som möjligt och göra så bra jag bara kan! Det är också att jag vill lära mig så mycket som helst om rp och vill bli en bra rollspelare!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra denna server till mitt hem! Vill också skaffa nya vänner att rollspela med! Och vill skapa en trygghet mellan mig för att kunna spela på denna server så mycket jag kan!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka