Accepterad charlie_4321 | Medlem ansökning [eric_cool] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Real_!C4

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? 20charlie13

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yazin Svensson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yazin Svensson 25 år gammal, är upp växt med 1 mamma och pappa 2 katter han/jag är ifrån en massa spännande platser, han gillar och va ute, köra bil jobba, i min framtid vill han/jag skaffa en fru/tjej skaffa ett bra jobb få bra lön, skaffa snygga/bra bilar, få bra vänner, få bra arbetskamrater om jag får ett jobb vilket han/jag hoppas och att livet blir så bra som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer hjälpa folk, och hjälpa serven och försöka få ett bra jobb så att vi får mer arbetare i serven/staden och rpa så bra som de bara går och såna saker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela bra och inte bara försöka vinna och göra ett scenario så bra och rolig så de blir ett roligt scenario och inte förstöra för andra spelare då blir de inte kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte och hoppas jag inte kommer de då blir de tråkigt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ooc de är att man pratar om saker utanför hjärnan sunt förnuft de är att man t.ex man hade inte gått fram till någon irl och slagit någon bara så där de är sunt förnuft, lall de är att man inte rpar och bara förstör för folk som vill/försöker rpa, powergaming de är att man inte rpar på sina skador t.ex om man krockar och inte säger ajj de är powergaming vdm de är att man använder ett fordon som ett vapen och rdm de är att man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kommer på eller inte vad jag kommer på just nu

Senast ändrad:
Hej
Utveckla
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Kan du ge exempel på några av serverns regler

MVH

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka