Nekad Charlie_2000 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jimme

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? GulLök#9762

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Hazansson, han är född 2005. Abdi hade ett ganska bra liv under uppväxten och hans föräldrar var riktigt trevliga. Abdi var också artig och hade många vänner som han ofta umgicks med. När han var yngre åkte han moped, det var en stor del av ungdomen som 15-åring. Han klarade sig för det mesta bra i skolan, även om han inte pluggade hårt till prov, måste han ha ärvt sin intelligens från sina föräldrar eftersom de båda var väldigt intelligenta och gick ut grundskolan med mycket höga betyg. Hans pappa arbetade som en hjärnkirurg och hans mamma som en tandläkare. Eftersom hans vårdnadshavare, Stefan och Annika, tjänade ganska mycket pengar var det inte ovanligt att Abdi fick många gåvor och pengar.
Abdi köpte ofta moppar och städade, reparerade och stylade dem. Det var så han tjänade sina egna pengar.
När han först sålde sin första mopp efter att ha gjort den var han mycket stolt.
Men Abdis liv handlade förstås inte bara om pengar och moppar. Ibland besökte han sin farbror som bodde 7 timmar bort med bil. De jagade tillsammans, det låter otroligt, men han var bara 9 år när han sköt sin galt i höger vänster lunga. Efter det fanns också ett visst intresse. Avslutningsvis var Abdi en glad man när han var yngre, men sedan nådde han en ålder där han inte visste vad han skulle göra med sitt liv. Han hittade en tjej på en dejtingsajt, hon hette Lisa. De dejtade i flera månader. Abdi var så lättad när de träffades första gången. En gång när han gick hem från affären såg han Lisa kyssa en annan man. Abdi blev helt chockad och pratade sedan med Lisa. De har aldrig sett varandra sedan dess.
Men nu har han flyttat till staden Unive. Han är redo för ett nytt äventyr...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att försöka komma med så bra o långdragna scenarion o försöka hjälpa anda på traven ifall folk behöver hjälp med sitt RPande så finns ja alltid till hjälp, Men åter till serverns RP då kommer jag spela med suntförnuft o verkligen gå in i mitt RP för att det ska bli så bra scenarion som möjligt. Och sen se till så alla har det kul o verkligen får bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rp så man får de bästa, Tex du blir stoppad av polisen och du drar för att dom vill ge dig en böter då blir de ej att man rpar för eras bästa också.

Hur hittade du Unive? Jag lettade runt efter svenska roleplay servrar och då hade den här servern mäst spelarna så nu börjar jag på denna servrn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka