Nekad Charlie32 | Ban överklagan [TheLegend27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie32

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108528245/

Ditt Hex-ID: 110000144711875

Vad är din discord tagg? Charlie32#7748

Vem var det som bannade dig? Cristoffer wenzel

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP och rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade göra ett misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute o körde så träffade jag på 2 grabbar som verkade schyssta, dem bad mig att hoppa in i deras bil vilket jag gjorde. Sedan åkte dem ivä en bit med mig och rånade mig. Efter att dem hade rånat mig sprang jag iväg en bit, sedan när de kom runt hörnan slog jag ner en av dem och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, det var inte särskilt verkligt eftersom jag inte hade gjort så i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på FiveM så stod jag vid mekonomen precis efter jag hade reparerat min, en kille springer fram, hoppar upp på bilen och börjar stampa sönder rutor och tak. Så jag går ut och slår ner honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dödat dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska vara mer verkligt och tänka efter hur jag hade gjort i verkligheten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka