- Meddelanden
- 202
- Reaction score
- 18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad är ditt discord namn? Olsson05 #9660
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Robin Olsson och älskar fordon han bor i ett motel rum. Hans uppväxt var bra hyans pappa gilla ochså bilar. Han morsa och farsa var med om en bil olycka när han var 23 år gammal. Hans humör går up och ner det är som att han är i pupeteten fast han är 29 år gammal. På fritiden brukar han vara med sin kompis Daniel och dom brukar delta i stret race och dom hade velat vara med i street race gänget. Hans favoritmat är hamburgare eller tacos. Han har många bilar. Han har jobbat på Mekonomen och Vianor. Men nu vill han jobba på meko igen. Jag har växt upp i värmland och bor fortfarande där.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med roliga senarion och hög rp nivå eftersom jag funderar på att söka vidare till SV och förbätra rpn där jag är. Ochså en bra känsla i rpa så det känns så värkligt som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är mycket aktiva spelare här och jag tycker det är åftast hög rpa nivå shyssta staff osv.
Hur hittade du Unive? Via server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska va så realisktik rp så möjligt och få så många bra senarion som möjligt. Och såklart ha kul och få andra att ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad är ditt discord namn? Olsson05 #9660
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Robin Olsson och älskar fordon han bor i ett motel rum. Hans uppväxt var bra hyans pappa gilla ochså bilar. Han morsa och farsa var med om en bil olycka när han var 23 år gammal. Hans humör går up och ner det är som att han är i pupeteten fast han är 29 år gammal. På fritiden brukar han vara med sin kompis Daniel och dom brukar delta i stret race och dom hade velat vara med i street race gänget. Hans favoritmat är hamburgare eller tacos. Han har många bilar. Han har jobbat på Mekonomen och Vianor. Men nu vill han jobba på meko igen. Jag har växt upp i värmland och bor fortfarande där.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med roliga senarion och hög rp nivå eftersom jag funderar på att söka vidare till SV och förbätra rpn där jag är. Ochså en bra känsla i rpa så det känns så värkligt som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är mycket aktiva spelare här och jag tycker det är åftast hög rpa nivå shyssta staff osv.
Hur hittade du Unive? Via server listan
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska va så realisktik rp så möjligt och få så många bra senarion som möjligt. Och såklart ha kul och få andra att ha kul.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej