Nekad Charlie200808 | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Olsson05 #9660

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han är en 39 årig man som fortfarande är ung i sinnet hans mamma och pappa dog i en bil olycka för 5 årsedan men han bryde sig inte så mycket eftersom han hade en dålig relasion med dom. Han har altid gillatr bilar ochså vidare men det färeldrar tyckte inte det var bra dom tyckte han skulle vara fin. Han är nästan alltid glad men han kan bli arg ifall han hamnar i bråk.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har varit det 1 gång innan men gjorde bort mig och blev bannad men sen blev min banöverklgan godkänd
och nu vill jag ha den igen. Jag är ofta online och spelar mycket jag är snäll som person. Jag ska jobba på autoexperten ifall dom söker personer fotfarande när jag har fått wh.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för den har mycket roliga jobb. Och alltid mycket spelare inne så det är mycket roligt att spela här. Ochså är det mycketmånga snälla staffs och andra personer på denna server. Det är bra comunity.

Hur hittade du Unive? En polare och jag ladda ner fivem för några månader sen och då hade den här mest spelare inne så vi skulle teasta de.och den var väldigt rolig så vi fortsatte och spelarnna och då var alla shysta men fick snabbt vänner sen fortsatte vi spela på denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och utväkla servern och wh jobben

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive har inte spelat på så många mer servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka