Accepterad Charlie200808 | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Olsson05#9660

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han är en 39 årig man som älskar bilar hanss färäldrar har dött han mamma gilla han inte så mycket. Men han och has pappa gillar bilar och bruka meka med bilar. Hans pappa jobba på Autoexperten han vill göra som sin pappa och jobba på Autoexperteen. Han är altid glad men ifall nån är elak mot han eller mot hans kompisar kommer han ta i med hårdhanskarna. Nu bor han på ett motel rum och har 15 bilar typ men han älskar bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är snäll och kommer bidra med mycket jobb. Spelar på servern ofta 6-7 timmar om dan minst. Jag har varit wh inan men gjorde ett stort misstag och blev bannad. Så nu ska jag ansöka ihgen när jag hade wh jobba jag som Mekonomen och ulla-karins. För när jag får wh så får jag tillgång till mer kanaler i dc så jag kan sprida mer glädje och kunna till OOC chaten och twitter i dc osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska jobba på nått mekaniskt jobb och sköta om server. Rapportera saker som händer. Ochså vill jag hjälpa servern att växa ännumera. Jag spelar mycket och är ganska duktig på att rpa men gör misstag ibland men lärmig av dom. Och jag vill utveckla min rp och jobba på autoexperten eller Vianor.

Hur hittade du Unive? Den va högts upp på rekomended så det va på det sätet jag hitta Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Inget specialt bara att ha kul och rp med roliga personer som är bra på att rpa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara Unive det ärr den bästa server jag testat så jag spelar på den och gjort det ett långt tag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka