Nekad Charlie200808 | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Charlie#9660

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han är en 39 kille som älskar bilar han brukar köra mycket bil nästan all sin fri tid. Han heter robin Olsson. Just nu jobbar han på postnord. Han är oftast glad men han kan bli riktigt arg ibland när nån är elak mot nån av hans kompisar. Han äger typ 7 bilar och 2 motorcyklar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag spelar 5-7 timmar om dagen typ ser personer som inte sköter sig och kör dålig rp. Då kan jag lättare rappotera till nån staff eller kicka. Plocka bort bilar som står mitt ivägen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag ska jobba på nått mekaniskt jobb och sköta om server. Rapportera saker som händer. Ochså vill jag hjälpa servern att växa änumera. Så jag kan ta bort bilar som står mitt i vägen för att höja rpn på servern. Klagar inte på den som är nu men den kan alltig höjas.

Hur hittade du Multistaden? Den va högts upp på rekomended så det va på det sätet jag hitta multi. Ochså va den rolig och alltid mycket folk inne.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul och jobba med ett realisktisk jobb och leva dröm livet bli rik köpa hus skaffa brud och annat.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden det ärr den bästa server jag testat så jag spelar på den och gjort det ett långt tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka