Nekad Charlie200808 | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Olsson05 #9660

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Berätta om din karaktär. han heter Robin olsson och har jobbat på meko bennys och älskar bilar. Han blev sparkad på meko för det kom en ny chef. Hans mamma och pappa blev skjutna av några kriminela när han bara va 13 år så han har bot oss sin morfar som och gillar bilar och det har gjort så robin fick upp sitt intrese för bilar extra mycket. Han kan bli arg ibland för han har adhd. Han spelar tv-spel på kvällarna och jobbar på dagarna.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har haft det innan sen blev jag bannad i 2 dagar och förlora den. Jag är ofta Online och sköter mitt wh jobb bra och jobbar mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för den har mycket roliga jobb. Och alltid mycket spelare inne så det är mycket roligt att spela här.

Hur hittade du Unive? En polare och jag ladda ner fivem för några månader sen och då hade den här mest spelare inne så vi skulle teasta denna och då var alla shysta men fick snabbt vänner sen fortsatte vi spela på denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och få bra senarion. Få folk och ha kul i rpn.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive eller en polares server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka