Accepterad Charlie200808 | Ban överklagan [TheLegend27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b

Vad är din discord tagg? Charlie#9660

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det var en jätte hetsig stämmnig nere vid piren min polare blir ur dragen ur bilen och sen slog dom ner min kompis så jag skulle försöka hjälpa han då slog jag ner han sen komj 3 killar och skrek vi kommer döda dig då bråka med fel person då försöker dom slå mig så jag hoppar in i min bil och ska köra där ifråm men dom försöker följa efter då kör jag på deras bil och flygger ut genom ruttan och dog sen fick jag ban för vdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppa in i min bil och skulle åka där ifrån men då försöker dom 3 killarna följa efter och så kör jag på dom och flygger ut ur bilen och dog men jag hade fet lite hp eftersom dom hade slåt mig innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men i stressen så ville jag bara försöka överleva så försökte fly men aa det gick inte så bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tat lärdom av mina tidigare banns och kommer ej göra om dom gamla misstagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört på deras bil men det var bara menigen att köra på bilen men det skulle ju hoppa in en kille på andra sidan och han fick bilen på sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte köra på dom men staffs var på plats men kicka endå inte dom som var på mig och försökte slå ner mig och dom hade dödat min kompis men jag har lärtmig att ta det mer lungt men jag har adhd så fick son stress. Och min kopis hade mist skikat 5 report sa han

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka