Nekad Charlie200808 | Ban överklagan- Sandberg

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Charlie200808

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799506059/

Ditt Hex-ID: 11000013205ca8b

Vad är din discord tagg? Charlie9660

Vem var det som bannade dig? vible.

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~vible. Återstår: 6 dagar 23 timmar 60 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att den va en kille som burna och gjorde jag ochså det för att inte va tråkig ochså fick jag bann. Och det hände utanför snutstaionen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kille bourna utanför snutstaionen och sen fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel trodde inte det va bann för att börna lite. Men det var för att jag va utanför polisstasionen sa dom som hade support

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har krashat 3 gånger utan att låsats skadad. och så kommer inte jag ihåg mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte börnat och bara åkt vidare. Men somsakt trodde jag att man fick börna för det kan man ju göra i värkligheten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte börna utanför snutstaionen och sköta mig när jag är nära stasionen eller polisen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top